Härlig helg,

började m att min dotter kom ner från Sthlm på fredag em.Alltid lika rolig att träffa henne!!!
Fick ett av dessa fina armband av henne 

och en liten gullig Miranda-nallen att hänga på t.ex. mobilen! Tack,så jättemkt!
 Jobbade fredag natten o blev gratulerad av mina snälla arbetskamrater,
fick denna fina blomsteruppsättningen

och presentkort! (vet precis vad jag ska köpa för dom). Inte nog m presenter,blev även bjuden på tårat,mums! Tack,ni är toppen!

Lördagen blev det kalas i Norje, firade min syster o en av hennes pojkar.
Jättetrevligt att träffa släkten,allar roligast är att leka m syskonbarnen!! Blir som barn på nytt..




 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Jo nu är jag "tillbaka" igen.. har haft fullt upp och varit SÅ trött på kvällarna, men nu känns det bättre.. Hoppas det håller i sig bara :P



Hoppas du får en alldeles underbar dag! kram

2008-09-02 @ 07:37:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0