Ny utmaning!

image175
Har fått en utmaning från  Emma o Fanny.


PERSONLIGHET (JAG ÄR)

Blyg: Nja,det är nog sällan
Smart: Känns inte så.
Långsam: Knappast
Stressad: Stressar,men känner mig inte stressad
Tålmodig: Ibland
Djup: Finns sådana stunder
Öppen: Oftast
Ärlig: Ja, lögn är det värsta som finns!!
Positiv: Försöker,man kommer längre så o mår bättre..
Rolig: Ibland,men är otroligt dålig på att berätta vitsar
Ansvarsfull: ja


VÄNSKAP (JAG HAR)


Svikit en kompis: Har tyvärr hänt.
Förlorat en bästa kompis: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: ja
Sovit med en tjejkompis: ja
Slagit en kompis: Nej, bara på skoj eller träning
En kompis som vet allt: Inte riktigt allt,lite behåller jag för mig själv


KÄRLEK (JAG HAR)

Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande:ja
Krossat någons hjärta: kan nog ha hänt
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej


FAVORITER (FAVORIT)


Låt just nu: kan inte välja en låt. Nightwish,Enya,ACT,Il Divo m.fl.har gjort massa med bra låtar.
Pryl: Mobil
Film: sagan om ringen
Bok: Sjöwall-wahlös böcker
Lärare i skolan: går inte i skolan mer.
Plats: finns små oaser/smultronställen
Frukt: Nektarin

ÖVRIGT (JAG HAR)

Sytt: nej
Opererat mig: nej
Cyklat omkull: har hänt många gånger
Sjungit i duschen: självklart
Hoppat bungyjump: nej
Fobi för något: inget jag kommer på nu
Sett någon dö: ja
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: nej,tror inte det


LIVET

Svart eller vitt: Svart!
Rött eller blått: blått!
Skriva eller tala: Pratar helst
Vatten eller cola:  vatten
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: självkänslan är inte på topp,så det blir ingetdera
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Beror på humöret : )
Sommar eller vinter: Sommar!!
Fredag eller lördag: Båda är himla bra! utom när man jobbar= /
Ljus eller lampa: Ljus : )
Övervikt eller undernärd: Inget av det,tycker jag själv!
Kärlek eller vänskap: går inte att välja..
Bio eller hemmakväll: både och



 

Kommentarer
Postat av: Emma

nä, nu får det minsann bli en skärpning här! Vart håller du hus? Jag saknar inläggen :) KRAM

2007-10-26 @ 14:04:14
URL: http://emma85.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0